23 Νοεμβρίου 2016

ΓΕΝΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΓΙΑ ΕΝΑ ΤΕΤΑΡΤΟ....ΓΙΑ ΕΝΑ ΤΕΤΑΡΤΟ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΟΥΣΕ ΚΑΝΕΝΑΣ.



ΓΕΝΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΓΙΑ ΕΝΑ ΤΕΤΑΡΤΟ....ΓΙΑ ΕΝΑ ΤΕΤΑΡΤΟ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΟΥΣΕ ΚΑΝΕΝΑΣ.

ΓΕΝΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΓΙΑ ΕΝΑ ΤΕΤΑΡΤΟ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΟΥΣΕ ΚΑΝΕΝΑΣ


To fyllokaiftero1.blogspot.com  τηλεφώνησε στις 2:44μ.μ σήμερα στο γενικό νοσοκομείο της Καστοριάς στον αριθμό τηλεφώνου 24673. 50600 αρκετές φορές 5-6 στίς 3 πρώτες προσπάθειες μας το τηλεφωνο του τηλεφωνικού κέντρου του νοσοκομείου χτυπουσε  στον βρόντο ( βάζουμε και μια χιουμοριστική χρειά αν και είναι το θέμα για κλάματα)

Μετα και το τρίτο τηλεφώνημα κάναμε ένα διάλειμα 5 λεπτώ, διότι και ασθενείς που δεν είμασταν ...νιώσαμε απο την προσπάθεια μιά έντονη δυσφορία ψυχική και σωματική.

Στην 4 προσπάθειά δεν χτυπούσε το τηλεφωνο του νοσοκομείου αλλα απαντούσε  όλος περιέργως η τηλεφωνική εταιρεία ότι ο αριθμός τηλεφωνου "δεν ανήκει σε συνδρομητή " αν και εμείς πέρναμε τον ίδιο αριθμό πατώντας την ίδια μνήμη.

Η ώρα ήταν 3:08 μ.μ όταν κάναμε την τελευταία προσπάθεια και ω του θαύμαστος μας απάντησε μια γυναικεία φωνή με ένα ναι,  η οποία στην παρατήρηση μας "είχατε ένα κενό λειτουργείας15 και πλεον λεπτών  " η απαντηση της υπαλλήλου ήταν << Εγώ τώρα ήρθα είχαμε ...αλλαγή Βάρδιας Στην συνέχεια μιλήσαμε με τον
Διοικητή του Νοσοκομείου κ.Βασιλη Αντωνιάδη ο οποίος μας δικαιολόγησε το γεγονός ως αποτέλεσμα βλάβης (που συμβαινει αυτο το χρονικό διαστημα ; ) .

Οταν το τηλεφωνικό κέντρο ενός νοσοκομείου - γενικού νοσοκομείου σαν αυτό της Καστοριάς δεν απαντά έστω και γιά ένα λεπτο για οποιοδήποτε λόγο αυτό είναι ένα σοβαρό θέμα.

Για την βλάβη αμφιβάλλουμε, σφόδρα όμως. 

Αποτελεί μια συνηθισμένη δικαιολογια που δεχόμαστε ως πολίτες και ως δημοσιογράφοι ( της ερευνητικής δημοσιογραφίας) απο πολλές υπηρεσίες το τελευταίο 20σαμηνο κυρίως στην  Κεντρική και Δυτ. Μακεδονία.

1 σχόλιο:

  1. Μιας και από ότι λέτε εσείς, είστε έγκριτος δημοσιογράφος, εάν είχατε ερευνήσει λίγο το θέμα δεν θα με αποκαλούσατε ψεύτη και ότι προσπαθώ να δικαιολόγήσω την κατάσταση. Την επόμενη φορά πρίν να δημοσιεύσετε ψευδής ειδήσεις, ψάξτε λίγο καλύτερα.....γιατί δεν σκοπεύω να απολογούμε σε κανέναν για παραπλανητικά δημοσιεύματα που μόνο στόχο έχουν να πλήξουν την μεγάλη προσπάθεια που γίνεται σε αυτό το νοσοκομείο, και σας δηλώνω ότι δεν πρόκειται να ασχοληθώ άλλο με τέτοιου είδους δημοσιεύματα...και επίσης θα σας παρακαλέσω πρώτα να συστήνεσται στο τηλέφωνο ευγενικά και να μην μιλάτε με ειρωνικό ύφος στο προσωπικό. Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή