29 Νοεμβρίου 2016

Έρχονται τα ραβασάκια του ΟΓΑ: Στα 680 ευρώ η λυπητερή αυτή τη φορά...

Δημοσιογραφική Επιμελεια: Ε.Δ.Ο*


Για άλλη μια φορά ο ΟΓΑ έρχεται με μεγάλη αύξηση.
Σύμφωνα με πληροφορίες που φτάνουν στο Blog από 607 ευρώ που ήταν ο ΟΓΑ το πρώτο εξάμηνο του έτους εκτοξεύεται στα 680 ευρώ για το δεύτερο εξάμηνο.
Και δεν τελειώνουμε εδώ, αφού σύμφωνα με τον νόμο Κατρούγκαλου έως το 2020 ο ΟΓΑ θα παει στα 1.200 ευρώ το εξάμηνο ή αλλιώς 2.400 ευρώ το χρόνο με τις πιο αισιόδοξες προβλέψεις.
Η πρώτη φορά Φασιστερά πήρε το τσεκούρι και μακελεύει τα λαϊκά στρώματα και τον πρωτογενή τομέα.

Εδώ θέλω να πω το εξής.
Είμαι άτομο που μου αρέσει η σειρά γενικά.
Βλέποντας τον ΟΓΑ να αυξάνει διαρκώς συνειδητοποιώ ότι πολύ σύντομα δεν θα μπορώ να τον πληρώνω.
Και είμαι από τα άτομα που δεν θέλω να συσσωρεύονται χρέη και τόκοι.
Γι αυτό μια ημέρα τα μάζεψα και πήγα στην ανταποκρίτρια του ΟΓΑ της περιοχής μου.
Και της λέω...


-Κοπέλα μου εγώ στον ΟΓΑ δεν χρωστάω δεκάρα, και επειδή δεν μου αρέσει να χρωστάω, και σε λίγο δεν θα μπορώ να τον πληρώνω θέλω να μου πεις τι πρέπει να κάνω για να ξεγραφτώ από τον ΟΓΑ.
-Γιατί θέλετε να ξεγραφτείτε;
-Μα γιατί θέλω 30 χρόνια να βγω στην σύνταξη και σύμφωνα με τον νόμο Κατρούγκαλου αυτά τα 30 χρόνια εγώ πρέπει να πληρώσω 75 χιλιάδες ευρώ ακόμα κι αν δεν αυξηθεί στο μέλλον ο ΟΓΑ.
Και ήδη από 20 χρονών πληρώνω ΟΓΑ οπότε όλο αυτό θα ξεπεράσει τα 100 χιλιάδες ευρώ.
Από την άλλη αν τυχόν ζήσω και γίνω 70 χρονών για να πάρω σύνταξη τότε μέχρι τα 80 μου έτη θα έχω εισπράξει μόλις 30 χιλιάδες ευρώ αφού ο ΟΓΑ προσφέρει 303 ευρώ σύνταξη στους συνταξιούχους του.
-Το βλέπετε λάθος κύριε Ξεσφίγγη.
-Γιατί το βλέπω λάθος, οι αριθμοί δεν κάνουν ποτέ λάθος.
-Το βλέπετε λάθος να το ξανασκεφτείτε...
-Τέλος πάντων πες μου πως θα ξεγραφτώ από τον ΟΓΑ κι ας το βλέπω λάθος.
-Κοιτάξτε αφού δεν χρωστάτε στον ΟΓΑ μπορείτε να ξεγραφτείτε, όμως τότε θα πρέπει να ξεγραφτείτε και από τον ΟΣΔΕ και θα χάσετε και τα όποια δικαιώματα παίρνετε.

-Μάλιστα...
Θα χάσω τα δικαιώματα.
Αλλά μισό λεπτό.
Με αυτές τις τιμές, τα δικαιώματα ίσα ίσα φτάνουν για τον ΟΓΑ και τον ΕΛΓΑ.
Και επειδή κάθε χρόνο τα δικαιώματα μειώνονται κατά 500 ευρώ υπολογίζω ότι το 2019 πρέπει να βάλω και από την τσέπη μου για να πληρωθεί ο ΟΓΑ.
Με λίγα λόγια μπορώ να μείνω στον ΟΓΑ έως το 2018 και όλα μου τα δικαιώματα να πηγαίνουν για την πληρωμή του.
Μετά το 2018 ούτε δευτερόλεπτο δεν θα μείνω.

-Κύριε Ξεσφίγγη καλά όλα αυτά μα αν αρωστήσετε και δεν έχετε ασφάλιση;
-Κοπέλα μου έχω ασφάλεια ζωής.
Πληρώνω 90 ευρώ το χρόνο και αν πεθάνω η γυναίκα μου θα γίνει πλούσια.
Αν νοσηλευτώ στο νοσοκομείο επίσης θα τσιμπήσω ένα καλό πόσο.
Αν όμως πεθάνω ασφαλισμένος στον ΟΓΑ η γυναίκα μου δεν θα πάρει δεκάρα τσακιστή κι όλα αυτά τα χρήματα που έχω πληρώσει έως τώρα θα πάνε στον βρόντο.
-Κύριε Ξεσφίγγη το βλέπετε λάθος.
-Πάλι το βλέπω λάθος;
Και το σωστό πιο είναι να με πνίξουν τα χρέη;

Με κοίταζε χωρίς να μιλάει.

Αυτό είναι το αδιέξοδο που μας έφεραν οι κυβερνήσεις που ψηφίζουμε συνάδελφοι.
Ψηφίζουν έναν νόμο χωρίς να σκεφτούν αν τα νούμερα βγαίνουν για τον ασφαλισμένο, αν τον συμφέρει τέλος πάντων να είναι ασφαλισμένος υπό αυτούς τους όρους ή αν μπορεί να πληρώσει αυτό το ποσό.
Για να είμαι ειλικρινής, νομίζω ότι οι πολιτικοί δεν μας πιστεύουν.
Δεν πιστεύουν ότι ο λαός, ο κοσμάκης δεν έχει χρήματα.
Δεν πιστεύουν ότι οι συνταξιούχοι του ΟΓΑ ζουν με τα 303 ευρώ σύνταξη που τους δίνουν.
Νομίζουν ότι έχουν κρυμμένα λεφτά και ζουν με εκείνα.
Άλλωστε πως να ζήσεις με τα 303 όταν φως, νερό, τηλέφωνο και ενφια κάνουν 500 ευρώ;

Και επιπλέον όταν στις εκλογές που έρχονται ετοιμάζεσαι να κάνεις την επανάσταση σου ψηφίζοντας τον Μητσοτάκη που υποσχέθηκε στην Τρόικα ότι στην ανάγκη θα εφαρμόσουμε στρατιωτικό νόμο προκειμένου να εφαρμοστεί το μνημόνιο;

Τα θέλει λοιπόν ο οργανισμός μας γι αυτό μας πηδάνε.

MELISSOCOSMOS

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου